Филозофскиот факултет во Скопје, на свеченоста по повод прославата на 99 години постоење на факултетот, на компанијата Nestlé и врачи посебно признание во знак на благодарност за одржаната кампања NESCAFÉ 3in1 „Start Smart“. Во текот на февруари и март оваа година, Nestlé одвојуваше средства од продажбата на секој NESCAFÉ 3in1 и NESCAFÉ 2in1 производ, кои се искористени за унапредување на условите за учење во библиотеката на факултетот.
Благодарение на NESCAFÉ 3in1 „Start smart” кампањата, купени се маси, столици и компјутери со кои е овозможен пристап до дигатилизираната литература на библиотеката, со цел таа да биде подостапна до корисниците.
„Една од главните премиси на компанијата Nestlé е подобрувањето на квалитетот на живот и создавањето успешни заедници да го почне од образованието. Од тие причини, нам ни е големо задоволство да ги поддржиме младите, талентирани луѓе во Македонија.Му благодариме на Филозофскиот факултет во Скопје за ова значајно признание, што за нас е дополнителен поттик и во иднина да продолжиме со слични акции, како во Македонија, така и во регионот. Како меѓународна компанија, имаме одговорност да помогнеме на младите да им се обезбедат адекватно образование и вештини”, ”, истакна Нели Најденова Загорчева, сениор бренд менаџер на NESCAFÉ, во компанијата Nestlé.
За потсетување, На Филозофскиот факултет во Скопје, во март беше одржана дискусија за односот меѓу дигитализацијата и социјализацијата, NESCAFÉ 3in1Start Smart Talk. Во таа прилика, учесниците заклучија дека општествената одговорност на компаниите е особено важна во однос на образованието и креирањето прилики за младите луѓе.
Компанијата Nestlé, трета година по ред, помогна во опремување и реновирање на образовни институцуи и библиотеки во Македонија, со цел да ги унапреди условите за професионален развој на студентите. Минатата година, од одвоените средства од продажбата на производи на сличен начин беше опремено и мултимедијално катче во Националната и универзитетска библиотека „Св. Климент Охридски“ во Скопје.