Зашо Чик Ване нe поштуве новогодишна еуфорија – Оти не паѓа на дезинформации на социјалните мрежи (видео)

1008

Низ содржина поврзана со новогодишната еуфорија и празниците кои ја опкружуваат, Мултус и Диверзија се потрудија да ги прикажат последиците од опсесивно следење на трендовите и  неконтролираното купување со цел да се биде во тренд како што се објавува на социјалните мрежи и да се биде во лажни височини

Видеото е наречено „Зашо Чик Ване нe ja поштуве новогодишна еуфорија“.  Во него, ликовите се видно обземени од сите светкави, материјални добра, украси, стилови и трендови кои се објавуваат правни и физички лица на  социјалните мрежи . Во еуфоријата и желбата да се биде во тренд или да се биде пред другиот  но притоа без да се провери вистинитоста на веќе објавеното ликовите се пуштаат во трошење на пари

„Голем дел од нас, лесно паѓаат на дезинформации, односно нереално животно претставување и видеа на  социјалните мрежи. Тоа можеби не се вести од дневните случувања, но се сепак преносители на одредена информација, врз база на која ние изведуваме некаков заклучок. Извесни заклучоци кои може да ги изведеме врз база на социјалните медиуми, може да предзвикаат кај нас голема, потсвесна ментална штета. Да се доживееме погрешно себеси или дека не сме „во тренд“. Извесни еуфории, како новогодишната, BlackFriday и слични ним, имаат тенденција да посегнуваат по нашата купувачка опсесија, ако може така да ја наречеме. Извесни профили, ако ги следиме, можат да ни наметнат (несвесно) дека треба да следиме извесен животен стил – скапи подароци, задолжителен шопинг во случај на акција… Ако направиме паралела со реалниот животен стандард, наш и на оние кои ги следиме, споредено со она што го гледаме на социјалните медиуми, може да добиеме искривена слика , која може да фрустрира. Затоа, секогаш внимателно да се консумира содржина од социјалните мрежи. Бизнисите во денешно време имаат можност за неколкукратно поефтина реклама од онаа која порано би ја платиле на телевизија, да ве „бомбардираат“ со попусти, акциии, нудење производи на рекламу, преку инфлуенсери и слично. Конзумирајте ги таквите „продажби“ будно и свесно. Неретко, цената воопшто не е променета цела година“ објаснуваат од Мултус

Проектот „Медиумскадиверзија“ на подгрантист во Југоисточниот регион на проектот „Отпор кон дезинформации и говор на омраза: Акција на граѓанскотоопштество за реафирмирање на слободата на медиумите и спречување дезинформации и пропаганда за ширењеомраза во земјите од Западен Балкан и во Турција“, финансиран од Европската Унија.

ЦЕКА Мултус од Гевгелија, заедно со нивниот партнер ко – апликант Регионален центар за одржлив развој од Гевгелија го спроведуваатпроектот „Медиумска диверзија“, кој содржи 6 хумористични видеа, 1 краток филм и 8 обуки на тема медиумска писменост и отпор кон дезинформации. Проектот завршува во февруари 2022 година.

Регионалнатапрограма „Отпор кон дезинформации и говор на омраза: Акција на граѓанскотоопштество за реафирмирање на слободата на медиумите и спречување дезинформации и пропаганда за ширењеомраза во земјите од Западен Балкан и во Турција“ се спроведува со поддршка од ЕвропскатаУнија, од страна на партнерските организации од регионот: СЕЕНПМ, Македонски институт за медиуми, Албанскимедиумски институт, Медиацентар, Косово 2.0, Црногорски институт за медиуми, Новосадската школа за новинарство, Мировен институт и Бианет.

 

Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземање авторски текстови и фотографии од ©DRNKA.MK е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.