Заради подобрување на ефикасноста и транспарентосноста на јавно достапните услуги и подобрување на квалитетот на услугите, Општина Радовиш кон граѓаните воведе систем 48 часа. Ова значи дека жителите на Општина Радовиш својот проблем или барање можат да го пријават 24 часа дневно. Врз основа на пријавениот проблем или барање службите веднаш ќе излезат на терен. Во рок од 48 часа граѓаните ќе добијат одговор за статусот и рокот за решавање, конечно решение или поведена постапка за решавање на пријавеното барање.
На овој ЛИНК може да се реагира или пак да се достави барање за решавање на одреден проблем. Паралелно општинските власти ја истакнаа листата за кои се проблеми може да се реагира при што апелира до радовишани да се достават точни податоци за да може во рок од 48 часа да добиат одговор.