Во денешно време, често слушаме терминологија како виртуелна реалност (VR), зголемена реалност (AR). Според пазарните трендови и технолошкиот напредок, се чини дека AR, VR се повеќе од само трендовски термини; тие се откритија кои ја менуваат играта и веќе имаа влијание врз нашите секојдневни животи и претпријатија.
Со употреба на облека за глава или паметни телефони, виртуелната реалност (VR) генерира различен свет што се прикажува. Можни се или линеарни видео или тридимензионални симулации. Целта на VR шлемот е да го попречи надворешниот свет, така што корисникот е отсечен од погледот.
Зголемената реалност AR ви овозможува да ги преклопите вистинските ставки со виртуелен материјал. Иако постојат различни апликации за AR, игрите се убедливо најпознати. Преку употреба на анимација, слики и музика, корисникот комуницира со компјутерски генерирана симулација. Специјални очила, рачен уред и опкружувања на екранот со напојување се вклучени во комплетот AR.
,, Но! – додека ги прифаќаме овие технологии кои се целосно во склоп со нашата генерација и прогресивност, треба да се справиме и со предизвиците. Како ќе го балансираме тој блескав виртуелен живот со реалниот свет? Ќе станеме ли поповрзани или поосамени? А што е со приватноста? Какви се информации ќе треба да дадам за мојот аватар за тој да биде јас? Новите смарт очила се топ, но ќе знаат и што гледаат нашите очи . Досега, никој не го знаеше тоа. Ова се прашањата со кои треба да присутни додека влегуваме во оваа технолошка ера на чудата“, вели во новото видео тик токерот Александар Динев
Видеото е дел од проект „Нешта кои можеби не ги знаеме за нашето виртуелно однесување“ . Овој проект го имплементира Мултус од Гевгелија со цел, поголема свест за чекорите во виртуелното однесување и дигиталната писменост на ранливите и изложени млади луѓе од мали, изолирани области.