Преку „Систем 48’’ струмичани лани најмногу реагирале за уличното осветлување

187

Лани  преку општинскиот сервис за пријавување на комунални проблеми „Систем 48“ во општина Струмица биле решени 1.203 проблеми од вкупно пријавените 1.428.  Останатите  се проследени до надлежните служби и се во процес на решавање, бидејќи за истите е потребно повеќе време од вообичаеното 48 часа.

,,Најголем број од пријавите доставени до „Систем 48“ се од областа на уличното осветлување 694, од областа на собирање смет 183, водовод и канализација 162, паркови и зеленило 138, општински инспекциски служби 13 и исто толку за улици, патишта и тротоари’’ се вели во информацијата од општината

Како што истакнуаат целта на општинскиот сервис „Систем 48“ е зголемување на транспарентноста на јавно достапните услуги кои ги нуди општина Струмица, подобрување на нивниот квалитет и професионално решавање на пријавените проблеми.

Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземање авторски текстови и фотографии од ©DRNKA.MK е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.